Veelgestelde vragen

Wij zijn op verschillende manieren te bereiken. De meest snelle manieren zijn om te bellen naar: 0618748535 of een email te sturen naar info@divinewear.nl. Daarnaast is het ook mogelijk om ons via facebook te bereiken, of een bericht via de chat te sturen.

Wij zijn 24/7 online geopend.

Maandag t/m vrijdag van 10.00 – 16:00

Op onze website is bij elk artikel een productomschrijving aanwezig. In deze productomschrijving staat beschreven hoe de pasvorm van het artikel is meestal valt het artikel op maat.

Het kan zijn dat onze mail is tegengehouden door de spamfilter van uw emailprogramma. Dit kunt u zien door de spamfilterinstellingen in uw mailbox te controleren en zo nodig aan te passen. Komt er hierna nog steeds geen mail van ons tevoorschijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Wanneer u uw bestelling op een werkdag voor 16:00 uur besteld is wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Houdt er rekening mee dat verzending naar België een dag langer kan duren. Plaatst u een bestelling op vrijdag of in het weekend houdt er dan rekening mee dat uw bestelling op maandag of dinsdag wordt geleverd.

Het is momenteel nog niet mogelijk om artikelen te reserveren. Artikelen op de website blijven voor iedereen beschikbaar, ook al heeft u ze in de winkelwagen gelegd. Dit kan betekenen wanneer u tegelijkertijd met een andere klant een laatste artikel besteld wij dit niet kunnen leveren. Mocht dit voorkomen dan zullen wij binnen 2 werkdagen contact met u opnemen.

Artikelen die niet naar wens zijn kunnen binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retour gestuurd worden naar ons retour adres of neem contact op met ons 0618748535.

Dat zou zonde zijn! Wanneer u uw artikel(en) niet binnen het retourtermijn retourneert zijn wij genoodzaakt de bestelling terug te zenden naar u. Wij zullen u hiervan op de hoogte brengen.

Jazeker. Als uw bestelling u niet bevalt kunt u deze naar ons retour sturen. Zodra wij uw bestelling retour ontvangen hebben storten wij u het bedrag van uw bestelling weer terug op uw rekening.

U betaald alleen voor de artikelen die u daadwerkelijk houd. Stel dat u een pakket met 4 artikelen besteld waarvan u er 3 wilt houden dan zullen wij u het bedrag van het ene geretourneerde artikel terugstorten. Zodra wij uw retour zending ontvangen zorgen wij dat u binnen de betaaltermijn van 14 dagen uw geld terug heeft.

Het kan voorkomen dat we per ongeluk een artikel met de verkeerde kleur of maat naar u verzonden hebben. Wij raden u aan om dan zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen via: 0618748535 of info@divinewear.nl

Wekelijks krijgen we een nieuwe voorraad binnen van onze leverancier.

Wanneer je meer dan 10.000 volgers hebt en graag onze kleding wilt promoten dan kun je contact opnemen door een mail te sturen naar info@divinewear.nl.

DIVINE wear streeft er naar om elke aankoop netjes en volledig af te leveren. Mocht het voorkomen dat u een klacht over de bestelling heeft dan kunt u deze doorgeven via: 0618748535 of info@divinewear.nl.

Een pré-order is een bestelling van een product dat op dit moment niet op voorraad is. Het artikel kan al wel worden besteld, maar wordt pas verzonden zodra het op voorraad is.

Op de website of facebook staat bij het item de uiterste datum dat het artikel verstuurd wordt.

Het overige deel van jouw bestelling wordt verzonden zodra alle pré-orders op voorraad zijn. We willen je vragen nog even geduld te hebben.